Julångest.

triggervarning: depression, alkohol, kött
 
Det är jul och det ligger likdelar i mitt kök, det får mig att vilja kräkas. Det är jul och min mamma sliter röven av sig för att alla ska ha det bra, helt ensam. Det är jul och min pappa sitter hemma och super sig full, helt ensam. De är så jävla ensamma och jag är så jävla ensam och alla är så jävla ensamma. Alla mår dåligt hela tiden. Till och med min jävla katt mår dåligt.

Min mamma kämpar hela jävla tiden för att alla ska ha det bra, min pappa inte gör ett skit. Han är precis som en kan tänka sig att en vit, medelålders, straight cisman är. Det vill säga totalt egoistisk. Han är som ett barn. Ett ensamt, alkoholiserat, egoistiskt, deprimerat barn. Eller, han är som en man. 
Jag är så jävla rädd att bli som han. Jag är så jävla rädd att bli som min mamma. När jag tänker på det vill jag dö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jävla feministfitta

En sån där radikal, manshatande extremfeminist.

RSS 2.0