Orkar inte göra någonting.

Triggervarning: depression.

Samma jobbiga känsla som jag fick i tisdags kväll sitter fortfarande kvar. Jag känner en så stark motvilja mot allting.
Jag orkar inte göra någonting, jag orkar knappt gå ut, orkar knappt lämna sängen.
Jag vill bara sova. Alltid, hela tiden.
Jag blir så ledsen när jag missar saker som jag vill gå på för att jag inte orkar gå utanför dörren. Istället för att göra saker som jag vill göra ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv för att allt är så jävla meningslöst.
Jag har inga känslor kvar, jag är bara trött och tom.
Jag vill bara gråta men jag kan inte, åhhh. Kan inte göra någonting annat för den delen heller. Jag klarar fan inte av någonting.
Jag känner mig så extremt patetisk. Jag har inte ens någon anledning att vara såhär patetisk, jag mår ju inte dåligt på riktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jävla feministfitta

En sån där radikal, manshatande extremfeminist.

RSS 2.0