Stress eller något.

Idag mådde jag större delen av dagen, fram tills ikväll. Fick en jobbig känsla i kroppen som inte försvinner.
Jag kan inte riktigt placera den. Det känns bara tungt och jobbigt.
Jag vet inte riktigt vad det är. Jag är inte ledsen, jag är inte arg.

Jag känner mig så himla liten. Som ett barn. Som ett barn som inte vet någonting, som inte förstår någonting. Det känns som att alla runt omkring mig ser på mig som ett litet barn.

En av de viktigaste sakerna i mitt liv känns just nu bara jobbigt. Jag vill inte, orkar inte, engagera mig. Jag känner bara en så stor motvilja just nu.
Det kanske är stress, jag vet inte. Det skulle mycket möjligt kunna vara det. Vill bara identifiera den här känslan.

Kan fortfarande inte gråta, det är så jävla irriterande. Jag vill verkligen gråta men det går inte.

Fan. Jag hoppas att den här känslan är borta imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jävla feministfitta

En sån där radikal, manshatande extremfeminist.

RSS 2.0