PLUGGAR

fast nej. Jag försöker men är för upptagen med att ta cambilder.
Sitter på balkong och "njuter" av vädret trots att det är svinkallt. Har bästa outfiten, det vill säga raggsockor och foppatofflor.


Jag har inte sovit någonting inatt. Min dygnsrytm är helt fucked up, jag sover ingenting på nätterna. På dagarna är jag skittrött hela tiden och på natten får jag massa energi. Och jag pallar verkligen inte med att ligga i min säng i flera timmar och försöka tvinga mig själv att sova, blir så extremt jävla rastlös och det är så hemskt. På dagen vill jag däremot inte göra någonting annat än att sova. Det har varit såhär i flera år nu, så jävla störigt. 
Fast det har blivit ganska mycket bättre. Hela högstadiet var det ett jättestort problem för mig att jag var så himla trött så jag somnade alltid mitt på dagen, typ varje dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jävla feministfitta

En sån där radikal, manshatande extremfeminist.

RSS 2.0