Ok, jag har alltså gjort en blogg?????

Det här är min första blogg någonsin, förutom min tumblr. 
Jag förstår typ ingenting av blogg.se än sålänge, det är därför layouten ser fett keff ut. Jag har ärligt talat ingen aning om vad jag håller på med. Men förhoppningsvis kommer jag att lära mig hur bloggdesigner funkar inom en inte alltför avlägsen framtid (var inte så säkra dock, ibland tar jag fortfarande på mig skorna på fel fot).


Men ja, jag gjorde den här bloggen för att kunna skriva ner mina tankar någonstans. Mina tankar behöver någonstans att ta vägen, mitt skrivbord är nästan helt täckt av fästisar. Men framförallt gjorde jag den här bloggen för att försöka reda ut mina känslor och sätta ord på dem, och förhoppningsvis kunna förstå dem bättre Den här bloggen finns bara till för min egen skull, men om någon annan finner något intresse i att läsa den så varsågod.


Jag tänkte som sagt bara skriva allmänt om mina känslor och tankar, så det kan bli typ vad som helst. Men några saker som jag kan tänka mig att jag förmodligen kommer att blogga om är feminism, min syn på kärlek och relationer, sexualitet, psykisk ohälsa, psykradikalism, böcker. utseendefixering, konsumtionshets, kapitalism osv osv osv. Eller kanske inget av det, det kanske blir om nånting helt annat. Jag kanske raderar den här bloggen imorgon, det skulle inte förvåna mig. Jag har faktiskt ingen aning om vart det här kommer leda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jävla feministfitta

En sån där radikal, manshatande extremfeminist.

RSS 2.0